Klantenservice

  • Contact

    Heeft u vragen over uw bestelling of betaling?

    U kunt ons altijd bereiken op werkdagen van 09:00u tot 17:00u:

    Tel. 0162-472060

    E-mail: Customerservice@oilvinegar.nl


    Vandaag besteld is zo snel als mogelijk verstuurd. Het is drukker dan normaal. We danken u voor uw begrip.

  • Bestellen

    Hoe kan ik een product vinden in de catalogus?

    U kunt gebruik maken van onze menustructuur en de verschillende filteropties die u geboden worden of de zoekfunctie gebruiken. Ook kunt u zoeken op productnaam. Niet gevonden wat u zocht? Neem dan contact op met onze klantenservice, e-mailadres: customerservice@oilvinegar.nl

    Kan ik alle getoonde producten bestellen in de webshop?

    In de webwinkel is een groot gedeelte van ons assortiment te bestellen. Voor het volledige assortiment kunt u terecht in onze winkels.

    Kan ik mijn bestelling naar een ander adres laten verzenden?

    Jazeker, bij “verzendgegevens” kunt u een ander adres kiezen dan het factuuradres.

    Ontvang ik een bericht over de voortgang van mijn bestelling?

    U ontvangt een orderbevestiging per e-mail. Zodra uw bestelling in ons magazijn is ingepakt en verstuurd, ontvangt u een e-mail van verzending met een track&trace code, zodat u de voortgang van uw bestelling kunt volgen.

    Wat moet ik doen als ik geen orderbevestiging per mail heb ontvangen?

    Wanneer u geen bevestiging binnen 3 werkdagen na uw bestelling heeft ontvangen, dan verzoeken wij u contact met de afdeling klantenservice op te nemen, via ons algemene mailadres customerservice@oilvinegar.nl

    Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

    Wanneer u een bestelling wilt wijzigen of annuleren, raden wij u aan contact op te nemen met de klantenservice via customerservice@oilvinegar.nl

  • Betalen

    U kunt betalen middels iDEAL en met de creditcards Mastercard en Visa. Dit gebeurt binnen een beveiligde omgeving.

    Hoe verloopt de betaling middels creditcard?

    - U kiest voor de betaalmethode MasterCard of VISA

    - Bij betaling vult u uw creditcardnummer, de vervaldatum en de CID/CVC code in. Deze code vindt u aan de achterzijde van uw creditcard.

    - De gegevens worden naar uw creditcardprovider verstuurd. 

    - Wanneer de transactie is goedgekeurd, ontvangt u hierover bericht.

    Bij welke banken kan ik betalen middels internet-bankieren?U kunt met iDEAL binnen de beveiligde internet-betaalomgeving in uw eigen bank afrekenen bij:


    - ABN AMRO
    - Rabobank
    - ING bank
    - SNS bank
    - Friesland bank
    - ASN bank
    - SNS Regio bank
    - Triodos bank

  • Verzenden

    Levering Nederland:


    Vandaag besteld is zo snel als mogelijk verstuurd. Het is drukker dan normaal. We danken u voor uw begrip.


    Er kunnen door omstandigheden wijzigingen optreden in de standaard doorlooptijd. Hier is Oil & Vinegar niet verantwoordelijk voor.
    Mocht je bij levering niet thuis zijn, zal de bestelling worden afgeleverd bij jouw naaste buren. 
    In dat geval wordt een bewijs achtergelaten met het huisnummer van de buren waar jouw pakket bezorgd is.

    Track & Trace:

    Na het plaatsen van de bestelling wordt de order z.s.m. verzonden. 
    Wanneer de bestelling is aangemeld bij het postorderbedrijf, wordt er (meestal aan het einde van de dag) een mail verstuurd met een Track & Trace-code. 
    Als er in het weekend een bestelling wordt gedaan, kan het zijn dat de code de eerste werkdag na het weekend verstuurd wordt.

    Orders:

    Bij jouw bestelling worden standaard onderstaande formulieren/labels meegeleverd. 
    In het pakket tref je aan: Orderformulier

    Voor Nederland geldt het volgende verzendtarief:
    Voor bestellingen onder €20,- wordt €6,95 verzendkosten gerekend.
    Voor bestellingen onder €40,- wordt €1,99 verzendkosten gerekend.
    Voor bestellingen boven €40,- worden geen verzendkosten berekend.

  • Retourneren

    Ik wil iets retourneren, hoe kan ik dit doen?

    Neem voor het retourneren contact met onze klantenservice, mail naar customerservice@oilvinegar.nl  of bel naar 0162 – 472060. Wij verzoeken u het ordernummer, de aankoopdatum en de producten te vermelden. U ontvangt het retouradres en een uniek retournummer.

    Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

    De verantwoordelijkheid en kosten van het retourneren komen voor uw rekening, tenzij anders overeengekomen (bijv. in geval van gebreken). Wanneer u de bestelling ongefrankeerd retourneert zijn wij genoodzaakt extra kosten à € 12,00 in rekening te brengen.

    Mag ik mijn bestelling altijd retourneren?

    U heeft het recht uw bestelling binnen 14 dagen na levering te retourneren. Het recht van restitutie vervalt na 14 dagen, waarna de fabrikantengarantie voor zover van toepassing in werking treedt. Houdt u bij het retourneren rekening met het volgende:


    - Retouren gelden niet voor producten, die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden, bijvoorbeeld i.v.m. hygiëne of die kunnen bederven of verouderen.


    - Retouren mogen alleen in behandeling worden genomen wanneer de bestelling ongeschonden en in originele verpakking wordt geretourneerd.


    - Wij kunnen uw retour niet in behandeling nemen zonder retournummer.

    Kan ik mijn bestelling aan de chauffeur geven of omruilen?

    Helaas is dit niet mogelijk. U dient contact op te nemen met onze klantenservice.

    Hoe snel wordt mijn retourzending verwerkt?

    Wanneer u een product retourneert, ontvangt u een bevestiging wanneer deze is ontvangen en in behandeling wordt genomen. Binnen 30 dagen wordt uw geld teruggestort of ontvangt u een vervanging van de retour. Om uw retourzending zo spoedig mogelijk te verwerken verzoeken wij u de aangegeven procedure te volgen.

    Wat moet ik doen als mijn bestelling niet compleet of beschadigd is?

    Heeft u een onjuiste bestelling ontvangen, zijn producten kapot of beschadigd of ontbreken er producten? In dat geval verzoeken wij u contact op te nemen met onze afdeling klantenservice. Wij adviseren u hoe nu verder en helpen u het probleem op te lossen. Mail naar customerservice@oilvinegar.nl of bel naar 0162 – 472060. 

    Kan ik mijn retouren ook inleveren in Oil & Vinegar winkels?

    Het is niet mogelijk om retouren in te leveren in de Oil & Vinegar winkels. U kunt uw producten wel terugbrengen bij het bezoekadres van Assisi BV, Koopvaardijweg 19B, 4906CV Oosterhout NB, Nederland. Maakt u hiervoor een afspraak met onze afdeling klantenservice. Mail naar customerservice@oilvinegar.nl of bel naar 0162 – 472060.

  • Klachten

    Indien u een klacht heeft kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

    U kunt ons altijd bereiken op werkdagen van 09:00u tot 17:00u:

    Tel. 0162-472060

    E-mail: Customerservice@oilvinegar.nl

  • FFLC member (loyaliteitsprogramma)

    Momenteel is het (tijdelijk) helaas niet mogelijk om online punten te sparen of te verzilveren.

    U kunt in de winkels zoals u gewend bent wel normaal punten blijven sparen, ook kunt u daar de punten inwisselen indien u een voucher heeft ontvangen. 

    Wij waarderen onze FFLC members en zullen u op de hoogte houden wanneer online weer gebruik gemaakt kan worden van ons loyaliteitsprogramma.  Indien u vragen heeft kunt u deze altijd aan ons stellen.

    U kunt ons altijd bereiken op werkdagen van 09:00u tot 17:00u:

    Tel. 0162-472060

    E-mail: Customerservice@oilvinegar.nl

Oil & Vinegar

Bij Oil & Vinegar zijn wij ‘Passionate about Taste’.  Alles wat we doen, doen we met passie. En staat goede smaak voorop. En dat merkt u aan alles!

In onze winkels vindt u de lekkerste producten, de mooiste vormgeving van serviezen, de prachtigste cadeaus.  Maar ook de grootste gastvrijheid, het beste advies en de hoogste service van onze enthousiaste medewerkers. Ruik, proef, zie, hoor, voel en beleef! Wij willen u graag laten genieten van de mooie dingen in het leven! 

Oil & Vinegar

Contactgegevens

U kunt ons altijd bereiken op werkdagen van 09:00u tot 17:00u:

Tel. 0162-472060

E-mail: customerservice@oilvinegar.nl 

 

Vandaag besteld is zo snel als mogelijk verstuurd. Het is drukker dan normaal. We danken u voor uw begrip.

 

Voorzorgsmaatregelen tegen Coronavirus

 

Bij Oil & Vinegar volgen we nauwgezet de richtlijnen van de autoriteiten om de verspreiding van het Coronavirus (Covid – 19) te minimaliseren.

Onze medewerkers zijn geïnformeerd om alle voorzorgsmaatregelen te nemen in termen van hygiëne, afstand tot elkaar en onze klanten. Wij hebben ook extra voorzorgmaatregelen getroffen door geen proeverijen klaar te zetten in de winkels. Wilt u toch iets proeven dan helpen we u natuurlijk graag met inachtneming van de overige maatregelen. We monitoren de ontwikkelingen en informeren als de situatie mocht veranderen.

We wensen u allen goede gezondheid.

Namens uw Oil & Vinegar team